whysartresaidno

Det finns ingen riktigt mening bakom namnet, det bara blev så

En jävla sång

Kategori: Allmänt

Det är så himla tydligt
vad som måste göras
det finns adekvata svar
en väl utlagd plan
rimliga svar på den
kränkning som har skett
det är så himla normalt
jag vet var jag börjar
jag vet vart jag slutar
djup beror helt av sorgen
men förblir alltid för ytligt
jag vill det här
det är vad jag är
det är vad jag tänker
det speglar mig perfekt
jag kan inte göra allt
men jag kan göra detta
om jag lägger tiden
kan jag till och med göra det bra

jag tänker inte göra det
jag vill så himla gärna
men jag har lovat att försöka sluta
jag vill så gärna
det är vad jag tänker
det speglar mig perfekt
men jag måste inte
så jag låter bli
för jag lovat
att försöka sluta 

det speglar mig perfekt
jag glömmer inte det

Kommentarer


Kommentera inlägget här: