whysartresaidno

Det finns ingen riktigt mening bakom namnet, det bara blev så

Snö 4#

Kategori: Allmänt

Jag vet inte vad tid är längre
för den spelar ingen roll
jag har äntligen lärt mig det
Jag trodde historien börjat blekna
dagar utan våld men jag är dum
jag kommer aldrig komma undan dig, hopplösheten
det är alltid vinter någonstans på jorden
och där väntar du
väntar på att när som helst ta tillbaka allt
jag vill sluta gå
lägga mig ner och snöa in
dimmljuset lockar i fjärran
jag är så fruktansvärt trött
men jag fortsätter att gå
jag går för att jag är dum
jag är dum för att jag vet
att det är alltid vinter någonstans på jorden
och där väntar du på mig
redo att göra tiden meningslös
jag får aldrig komma undan
jag får aldrig sluta gå
jag får aldrig snöa in
Jag vet inte vad tid är längre
för den spelar ingen roll
jag har äntligen lärt mig det

Jag trodde historien börjat blekna
dagar utan våld men jag är dum
jag kommer aldrig komma undan dig, hopplösheten
det är alltid vinter någonstans på jorden
och där väntar du
väntar på att när som helst ta tillbaka allt

Jag vill sluta gå
lägga mig ner och snöa in
dimmljuset lockar i fjärran
jag är så fruktansvärt trött
men jag fortsätter att gå
jag går för att jag är dum
jag är dum för att jag vet
att det är alltid vinter någonstans på jorden
och där väntar du på mig
redo att göra tiden meningslös
jag får aldrig komma undan
jag får aldrig sluta gå
jag får aldrig snöa in

Kommentarer


Kommentera inlägget här: