whysartresaidno

Det finns ingen riktigt mening bakom namnet, det bara blev så

Jag redigerar inte, och är tillbaka i de vanliga gängorna

Kategori: Allmänt

25#

Sträcker ut mina sköra vingar
jag är en ängel
olyckligt fallen ur tomma vidder
mina luftkedjor låter mig inte andas
men våren blommar ur min hals
man tänker att det skulle vara bättre
men tjälen går inte ur min själ
jag kan röra mig nu
men det är farligt att röra sig nu
det är så nära till tågen
jag har utforskat det nu
en sträcka som verkade milsång
är bara en promenad bort
det positiva undret så att säga
men jag ska inte ljuga
jag observerar bara
vill bara observera
vill stå bredvid
inte märkas
ofarligt se hur det flyter
men det går inte för sig
jag tror inte det i alla fall
jag vet inget längre
vill fortfarande försvinna
det sitter så djupt
vill bara försvinna
just nu
förgås
får inte det
får aldrig det
inget rör sig men jag är så stressad
jag har bråttom att fly det som inte jagar mig
vill bara försvinna
promenera runt
låt mig va
det skulle inte bli så dyrt
en dag kanske jag skriver något viktigt
ett samtidsdrama från det klaustrofobiska Annehem
en nutidsskildring
då kan jag betala tillbaka
låt mig vara nu
jag vill inte
låt mig vara
jag vill inte mer
orkar inte
inte utan metallen
lättfiberleenden
modernt och miljövänligt
100% återvinningsbart
går inte att skada
vet inte vad jag pratar om längre
jag är ledsen
så enkelt är det
varför ska jag försöka göra det svårare?
jag är alltid ledsen såhär dags
ibland har jag tur och deckar
det är också allt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: