whysartresaidno

Det finns ingen riktigt mening bakom namnet, det bara blev så

Ingen lust

Kategori: Allmänt

Jag har verkligen ingen som helst lust att skriva b-uppsats. Räknade ut att om jag klarade förra tentan så har jag ändå tillräckligt med högskolepoäng för att csn inte ska börja gnälla. Jag borde inte räkna på sånt, min favoritsysselsättning här i livet är ju att ge upp.
Jag vill bara promenera. Det fina vädret att brutit igenom det senaste halvårets bitvis kompakta mörker och återinfört lite spontanleenden och lekfullhet i mig igen. Jag lurar mig själv varje timma i solen och tänker att det är över. Det är såklart inte över, det bryter fortfarande igenom varje dag. Men det känns lätt i alla fall just nu, i denna stunden. Fruktansvärt lätt. Så jag ska gå ut och promenera. jag lurar ingen med mitt öppna worddokument. Här händer ingenting, inte när jag är så här rastlös.
Har till och med sökt hjälp nu. Jävligt oromantiskt men så kan det vara. Det är inte precis som att de senaste åren resulterat i några kreativa mästerverk ändå så.

Nä nu ska det traskas. Hej!

Ps. Blev det här plötsligt en vanlig blogg? Ds.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: