whysartresaidno

Det finns ingen riktigt mening bakom namnet, det bara blev så

Ljuset i slutet av tunneln

Kategori: Allmänt

Tror det börjar närma sig slutet nu. Tror att jag äntligen kommit ifatt mitt dimmljus för den här gången. Förvisso tänkt detta fler gånger de senaste månaderna, bara för att gå ner mig igen några dagar senare. Vi får se. Jag hoppas det är över. Jag behöver verkligen få vila lite. Bli av med de här hopplösa jävla panikattackerna. Kunna tänka utanför mörkret. Fundera ut en plan inför framtiden.

Det blir nog inte som jag hoppas, men det kan bli bra ändå.

Kom, nu ler vi.

Kommentarer

  • O+1 säger:

    Du får ju förvarna när du plötsligt går och blir så jävla produktiv, annars hamnar jag ju i min slummer efter, som nu!



    Jävligt snyggt avslut på denna förresten.



    Hoppas allt är bra!

    Puss!

    2010-02-01 | 23:15:16
  • Karl säger:

    Min blogg är oerhört nischad och dess varumärke mår bäst av att inte ha några läsare alls :)

    2010-02-02 | 23:57:17

Kommentera inlägget här: