whysartresaidno

Det finns ingen riktigt mening bakom namnet, det bara blev så

Nyflyttad

Kategori: Allmänt

Jag ligger i sängen med det trådlösa tangentbordet när jag skriver detta. I min nya säng. I min nya lägenhet. Det känns väldigt skumt att tänka så, Det här känns mer som ett hotelrum. Vilket det ju också egentligen är eftersom jag hyr av min brossa (om af frågar så är jag dock bara inneboende), möblerat och färdigt.

Det var under panikmässiga förhållanden som jag innan idag packade ihop vad som behövdes, vilket var typ kläder, datorn, lite böcker och sprit. Jag har haft en orolig känsla i magen hela dagen, en gryende panik. Och imorgon är det första dagen på jobbet. Onekligen så är det mycket nu.

Jag har reagerat på denna flytt som jag alltid gör med förändringar, med gråten i halsen. Vet inte varför men den ligger alltid bakom ögonlocken och trycker när jag står inför förändring. Och sen är jag över huvud taget en väldigt bölig kille, så det så.

Nä, godnatt på er älsklingar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: