whysartresaidno

Det finns ingen riktigt mening bakom namnet, det bara blev så

This is your vardagsrum and you återerövrade just your Sunday

Kategori: Allmänt

När jag klockan 06.20 i morse försökte hitta mina pyjamasbyxor så slog någon sorts revolt till i mitt huvud och jag sa till mig själv:
- Näe, nu har jag knegat med det där jävla projektarbetet i nästan ett dygn i sträck, då kan jag fan unna mig att sova naken och tigga lite gos från satinlakanen.

Sedan la jag mig naken i sängen, drog med njutning täcket om mig och sen somna jag innan jag ens kommit halvvägs till orgasm, för klockan var trots allt 20 över 6 på morgonen.

Kom för övrigt två radioheadtröjjor på posten idag, det gjorde varken till eller ifrån. Men det gjorde det inte föraa gången heller, förens hela situationen kom i rätt ljus. Så får väl vänta på det, det rätta ljuset.

Eller kanske lite busigt stjäla det i något obskyrt kvarter.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: