whysartresaidno

Det finns ingen riktigt mening bakom namnet, det bara blev så

Tillbaka till rötterna

Kategori: Allmänt

Man kan utan att överdriva säga att mitt bloggande blivit lika sporadiskt som mit sexliv (det där var en lögn, vilket huvudinnehållet i dagens inlägg nog kommer skvallra om). Det är också så att jag glidit iväg från mitt ursprungliga mål, ett mål som jag inte kommer ihåg för det var i min förra blogg som jag övergav pga människor, men jag vill minnas att jag på den tiden berättade saker som hänt och gjorde vissa mer eller mindre samhällsfrämjande experiment. Nu för tiden leker jag mest svår, eller något liknande, och det ska inte få ett slut men det skall blandas upp med lite andra saker också. Som samhällsexperiment som ni själva helst slipper göra.

Så, i folkets tjänst ska jag nu recensera en hentai-film *fanfar, konfetti och en milt förvånad publik*

För er som inte vet så betyder hentai pervers eller nått sånt, och är japansk animerad porr. "Varför i helvete erkänner han att han sett något sånt" frågar ni er själva nu va? Haha säger jag då, jag tänker då rakt inte skämmas för eventuella fetischer som sjuder i mitt huvud. (Det var en lögn, det är bara här i min blogg som jag går fri från skamm)

Men till saken

Recension av Invasion of the Boobie snatchers

Till att börja med så bugar jag mig inför de 1000-tals människor som jobbar varje dag med att komma på nya porrfilmstitlar, de är sannerligen kreativa själar. Men till recensionen.

Plot: En utomjording vid namn Julia letar efter sin syster som sprungit iväg. Julia spårar sin syster till jorden och teleporterar sig ner. Av en händelse så hamnar hon naken och sovandes i  en ung students (jag gissar att detta är filmens målgrupp) säng. Tydligen är en av bieffkterna med teleportering att man sover väldigt djupt för hon sover där hela natten. Den unga studenten vaknar upp på morgonen och tar några väldigt rationella beslut. Först blir han förskräckt över att det ligger en naken kvinna i hans säng. Nästa tanke är att hon har stora bröst. Och sen så efter några sekunders tvekan så gör han vad vi alla skulle ha gjort i hans läge; knäpper upp byxorna och för in sin erigerade penis i Julias mun, tänkandes för sig själv att man inte kan missa en sån här chans. Som jag tidigare nämnde så blir man uppenbarligen väldigt sömnig av att teleporteras för Julia vaknar inte under "akten". Nu kanske ni tycker att den unga studenten är en smula vidrig, men låt mig då knäppa er på näsan genom att tillägga att han omtänksamt nog kollade att hon andades innan han tog för sig. En äkta gentleman med andra ord.
Men så vidare, Julia vaknar till slut, strax efter att studenten har kommit i hennes ansikte. Dem pratar om nått jag inte kommer ihåg, bla bla bla och sen kommer studentens typ tjej eller tjejkompis förbi, ser julia och springer gråtandes därifrån. Här tillät jag mig själv att spola fram en sissådär 30 sekunder och då hade studenten och Julia sex. Jag hoppade framåt lite fler gånger och de fortsatte med detta. Sen slutade jag kolla...

Omdöme: Jag gick in för det här med Hentai med öppet sinne, men jag måste säga att jag inte riktigt fastnade för det. Manuset var det väl inget större fel på, inte ur porrsynvinkel (den kreativitet som som titelskaparna besitter smittar tyvärr inte av sig på manusförfattarna). Ett extra plus för den komplexitet vi får skymta i studentens karaktär, jag hoppas att den utvecklades än mer längre fram i filmen. Nej det som fick mig att stänga av var faktiskt ljudet. Det lät som att någon klaffsade i en lerpöl när Julia och studenten hade sex. För att göra det än värre så lät vissa ljudeffekter exakt likadant som när folk hoppar i Mumindalen (om ni tänker efter så minns ni nog ljudet) och detta blev helt enkelt för mycket. Detta är väldigt synd för nu får jag inte veta ifall Julia hittade sin syster eller inte.

Sammanfattning: Hentai, not my cup of tea.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: