whysartresaidno

Det finns ingen riktigt mening bakom namnet, det bara blev så

Tidedimdam

Kategori: Allmänt

Badam badam. Undrar vem man egentligen försöker vara. Undrar var all tiden går åt.
undrar om jag någonsin kommer våga hitta en stil.

badam badam
tideli tideda
det finns en viss mån av hopp i luften. Vårväder och spontanskolk får mig att vädra efter revolution. Den här gången siktar jag på en kulturrevolution. Elinors ben har vridits tillbaka de där 15 graderna och mitt bonsaiträd har slutat sloka.
fast
jag vet hur det brukar bli. Tadam tadam. Det är ganska underhållande att se på folks olycka. Det är rogivande, skänker mig i viss mån hopp att se på folks lögner. Det är trots allt rätt gulligt.


En färdigläst bok utgör ingen revolution. Men hela bröderna Karamazov är fan nära nog. Så det ska jag ta itu med nu.

plus att jag måste hitta papper. Och nån form av lyckopiller

Kommentarer


Kommentera inlägget här: