whysartresaidno

Det finns ingen riktigt mening bakom namnet, det bara blev så

Dra åt helvete, jag skrev stream of consciousness långt innan jag läst Joyce

Kategori: Allmänt

Vi gårlängsmed tåg till höger till vänster
rullar dem förbi
vill känna på
röra vid dem älska med dem
för jag kommer inte nära något annat
det når inte riktigt fram
så jag gårlängsmed tåg tåg tåg tågstationer
flera olika sätt att må helt nytt det regnar onda björnar från himlen
i en stjärnsprängd fantasi
tar Brad Pitt plats bredvid Depp och Bonham Carter
i gråskalan ovanför det medvetna vill de inte genomföra sexscenen för Burton står i kulliserna och han var aldrig särdeles säker på sin sexualitet
så krigetförde dem ut ur Prag men de som fanns kvar där kvävdes av brandbomberna som åt upp syret åt åt åt åt åt upp syret i deras lungor
de
försökte älska men det fanns andra planer och till slut hän de ingenting i nån vidare snygg ordning
undrar vad som händerpå torsdag hundstår och skräpar med plastpåseöver huvudet röd plastpåse över huvudet märkligt undrar varför död hund plastpåse ajfan bussfitta se dig för vi försöker bara ha lite vår här faktiskt va hej ja hallå mhm okej men vadå ingen picknick på gatan va lite spontan din jävla fitta
herregud jag är så sexuellt frusterad och det värsta jag kan tänka mig är att ha sex hurgårdet häör ihop varför skaallting hållapå attsplittras helatiden vill inte gå sönder mer i fler bitar är så trött på att min tid bara försvinner och det är inte ens kul att runka längre för porren gör mig illamående och helst av allt hade jag velat glömma bort mörk natt knarrig säng bekräftande av farhågor och födandet av ettnytt bekymmer hahahahaha vad för gott kom någonsin ut ur ditt anus dra till Rejkavik sup dig full ta droger somna vid en gejser och vakna var tredje timme av att ditt skinn brinner av leda drunkna i lera även på det fysiska planet för på det psykiska har vi ändå dött en redlös död och jag går in in in in
i mig själv
snittar upp bröstkorgen med kniv träder in tänder ett ljus och läsaer lagen som står skriven i min ryggmärg:

Allting faller


..    allting faller    ..
..     allting faller   .. 


fan fan fan det tar ju aldrig slut

Kommentarer


Kommentera inlägget här: