whysartresaidno

Det finns ingen riktigt mening bakom namnet, det bara blev så

Living in a glass house

Kategori: Allmänt

Nu är det färdigdesignat för ikväll. Finns en helt ny frihet här, nu när jag är trygg igen. Här finns stulna namn och stulna bilder. Det är så jag vill ha det, det är så det är.

Det kanske var fegt att fly fältet, men jag tror inte det hade tjänat något till att försöka. Jag behöver skolan, jag behöver avlastningen. Jag behöver skratten mer än jag behövde bloggen. Kanske är det så att man slår sig själv om man inte slåss tillbaka, men jag orkar inte med att tas tillbaka till mellanstadiet nu. Jag behöver andrum, jag behöver långa djupa antag innan jullovet.

Jag behöver våga saker i en trygg miljö. Små steg, så når jag kanske ut nångång.

Det finns ett val som måste göras. Men jag är och förblir en dussinmänniska. Men kanske kanske en dag så.

kanske

Kommentarer


Kommentera inlägget här: