whysartresaidno

Det finns ingen riktigt mening bakom namnet, det bara blev så

Idag så...

Kategori: Allmänt

...tänkte jag börja modeblogga men bilden på den flashiga Radiohead t-shirten jag lite spontant beställde var en flashgrej så det gick ju inte för sig. Jaja den var i alla fall fin och gör Karl till en glad hest om den lyckas ta sig ända från England till mig. Skrev postnumret 2 gånger för säkerhets skull (konsten att vända ett misstag till en seger)

Imorgon ska det dansas och så ska jag försöka intercepta mina ig-varningar. Annars kommer det bli en verkligt tjatig jul, det är ett som är säkert.

För övrigt så HAHAHA


Edit.
Kom på att jag kan ju länka. Fast blir ändå int riktigt modebloggaktigt. Jaja, man får ju börja någonstans:
http://www.waste.uk.com/Store/waste-radiohead-dii-29-10007-never+ever++mens+tinkered+with.html

Kommentarer


Kommentera inlägget här: